2014. március 22., szombat

Kicsikét magamról, röviden

Hát... Az néző pont kérdése, hogy hogyan ítéltek meg engem. 14 éves vagyok, Nikinek hívnak, bár én jobban szeretem a Nicole-t. A becenév az mindegy. Véleményem szerint humoros vagyok. Sokat szoktunk a barátaimmal szívózni a suliban. Mindig fel tudok vidítani a hülyeségemmel valakit. :) Kedves, barátságos vagyok. Az igaz, hogy nincsen "pasim", de nem is keresek! Imádok focizni a fiúkkal, vagy esetleg görkorizni a lányokkal. Akit ki nem állhatok, azzal tudok bunkó lenni. Nem is kicsit. Viszont a tanáraim szerint reális és szókimondó vagyok, megmondom a véleményemet. Ezzel is gondok vannak. A többség azért nem szeret, mert nagy a szám. Erről nem tehetek! Sajnálom! :) Sokan meg szeretnének változtatni, de én viszont nem szeretném magamat. Az osztályból végülis (mindenki ezt mondja), én vagyok az, akivel mindenki kijön. Szeretek rajzolni (Főleg Ferrari-ka) :) Szerintem rólam ennyi volt, ha még valami kérdésetek van, akkor írjatok Kommenteket. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése