2015. június 1., hétfő

Ajándékom → Ballagási póló

Újabb poszttal jönnék. ^^

   Nyolcadikos diák lennék, aki két hét múlva elballag. Megkértem a legjobb barátnőm még áprilisban, hogy készítse el a ballagási pólóm. Tegnap délután hozta is. Nem értettem, hogy mi tart ennyi ideig. Mikor megláttam rájöttem. Kicsit csalódott is voltam, hogy a születésnapomat is elfelejtette, de kiderült, hogy ez a póló arra is szól.

Kimi Räikkönen
   A hátuljáról nincs kép, de az is nagyon állati lett. Imádom a csajszi rajzait, nagyon tehetséges. Direkt ilyen chibi-ket kértem, mivel ezek aranyosak és direkt a kedvenc F1-es versenyzőmet, Kimi Räikkönen-t. Összesen nyolc filccel készítette el. Annyira megszerettem, hogy le sem bírtam tenni, egész nap ezt nézegettem. 

Mégegyszer köszönöm ezt a szép ajándékot. <3 Imádom!

2 megjegyzés:

  1. Hát ez valami eszméletlenül jól néz ki! Én sem vettem volna le, bár mondjuk, ha vetteles lett volna... :DD Barátnőd igazán jó ajándékot készített neked. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, egyszerűen imádom! <3 Az én ötletem volt, de ő kivitelezte. A hátulja is nagyon menő, holnap azt is felteszem.

      Törlés